Select Page

Yapılan İlk Dijital 3D Animasyon 1972 Pixar

Yapılan İlk Dijital 3D Animasyon 1972 Pixar 1972 senesinde Pixar kurucusu olan Ed Catmull ve is arkadaşları tarafından oluşturulmuştur. Dünyanın ilk 3d filmi ve yapım aşamaları.

[ribbon toplink=”true”]3D Egitimlerimiz[/ribbon]

Yapılan İlk Dijital 3D Animasyon 1972 Pixar

Günümüzde oyuncular, en son AAA başlığı, saniyede 60 karede ayrıntılı zengin 3D ortamları karıştırırken biraz kusurlu hale geldiğinde rahatsız olabilirler, ancak her türlü 3D animasyonun oluşumunun hala canlı bellekte olduğunu unutmak kolaydır. 1972’de Pixar kurucu ortağı Ed Catmull ve lisansüstü meslektaşı Fred Parke , bir çokları tarafından 3B dijital görüntülemenin ilk örneği olarak kabul edilen Bilgisayar Animasyonlu El adlı kısa bir film oluşturdu.

Catmull’un sol elinin alçı modelini alarak işe başladılar. Kalemle formu 350 poligona böldükten sonra ölçülerek bilgisayara girdiler ve titizlikle canlandırıldılar. Catmull, yeni dijital görüntüyü canlandırmak ve değiştirmek için canlandırma getiren bir animasyon programı geliştirdi. Filmin sonunda gösterilen Parke’nin karısının yüzünü yeniden oluşturmak için programı kullandılar ve yapay bir kalp valfini modelleyerek yazılımın pratik bir uygulaması olduğunu gösterdiler.

Yapılan İlk Dijital 3D Animasyon

Yapılan İlk Dijital 3D Animasyon 1972 Pixar

İşlenmiş görüntüleri filme aktarmak, görüntüleri hızla canlandıracak kadar güçlü olmayan bir bilgisayar donanımı olmadan başka bir çile oldu. Bireysel çerçeveler bilgisayarın monitöründen fotoğraflanmalı ve ardından filmin içine sıkıştırılmalıdır.

Filmin hemen mirası, bir HBO serisine uyarlanan Michael Crichton’un Westworld’ünün devamı olan 1976 filmi Futureworld’de bir monitörde kısa bir görüntü oldu . Catmull daha sonra 1986’da Steve Jobs tarafından satın alınarak LucasFilm’in bilgisayar grafik grubunu yönetmeye devam etti ve Pixar’a dönüştü ve 1995 yılında dünyanın ilk bilgisayar animasyon filmi ” Toy Story ” i üretti. Catmull, katkılarıyla dört akademi ödülü aldı. Sahaya. Parke akademide kaldı ve Teksas A & M Üniversitesi’nde bilgisayar bilimi ve grafik öğretmenliği yaptı. 2011 yılında film, Animasyon ve filmde dönüm noktası olarak Kongre Kütüphanesi Ulusal Film Kayıt Merkezi tarafından korunmak üzere seçildi.

Autodesk Maya Egitimleri

Autodesk Maya Karakter Modelleme ve Animasyon
Autodesk Maya İleri Seviye Sinemada Görsel Efekt
İleri Seviye Karakter Animasyonu 

3Ds Max Egitimleri

Autodesk 3D’s Max Mimari Görselleştirme ve vray Eğitimi
İleri Seviye Autodesk 3D’s Max Eğitimi (özel ders)
Autodesk Autocad Teknik Çizim Eğitimi
Vray Render Eğitimi
İleri Seviye Vray Render Eğitimi (özel ders)

Yorum

yorum

Ön Kayıt Formu

Gelecek Kurslar

aralık, 2017

Etkinlik Yok

İletişime Geçin

0551 395 05 05
0212 934 0 198
info@3dakademi.com

3D Akademi TV

3D Uçak Modelleme
Big-O vs Sackboy
Corpe Bride
Gemi Modelleme Çalışması
wosvos
Kepçe Modelleme ve Rig Çalışması
Kratos Oyun Modeli - 3D Akademi
ZBrush Karakter Modelleme Eğitimi - 3D akademi

Telif Koruma

Pin It on Pinterest

Share This
X