MİSAFİR OLARAK KATILIN!
GÜÇLÜ İŞLETİM SİSTEMLERİ İLE KONFORLU VE FERAH 6 KİŞİLİK SINIFLARDA DERS İŞLİYORUZ.
3D MAX MODELLEME VE VRAY RENDER İÇİN GÜÇLÜ DONANIMA İHTİYAÇ VARDIR
GİDECEĞİNİZ HANGİ KURUM OLURSA OLSUN TEKNOLOJİSİNİ SORGULAYIN!
İÇ MİMAR MUHAMMED ERSAN ile
3D’s Max Mimari Modelleme Eğitimi
Karadeniz Teknik Üniversitesi
3D Max Kursu İstanbul Gerek şehir içi Gerekse Şehir Dışından Bir Çok Öğrenciyi Misafir Etti
Eğitimde Usta Çırak ilişkisi içerisinde Sıfırdan Başlayıp İleri Seviye Render Almalarını Sağladık
2 – Hangi Sektörlerde kullanılır ?
3 – 3ds Max kullanabilmek için nasıl bir bilgisayar gerekir ?
4 – 3ds Max tasarımcısı olmak için nasıl bir ön eğitim lazım ?
5 – Eğitimi nasıl çalışmalısınız ?
6 – Nasıl bir çalışma programı uygulamalıyız ?
7 – Bu eğitim ile 3ds Max uzmanı olmak için uymanız gerekenler.
8 – 3ds Max programını temin etmek ve yüklemek
9 – Program arayüzünü tanıyalım
10 – Çalışma alanımın ve Viewportlar
12 – Klavye Kısayollarımız
13 – Mouse kısayollarımız
14 – 3d sahnelerde gezinme
15 – X – Y – Z eksenlerini tanımak ve kullanmak
16 – 3d Modelleme nedir ?
17 – 3d Sahne nedir ?
18 – 3 boyutlu modellemeye giriş
19 – Poligonları ( Çokgenleri ) tanıyalım
20 – Spline’ları ( Düz ve Eğri çizgileri ) tanıyalım
21- Primitifler ( Basit geometrik başlangıç modelleri )
22- Parametreler nedir, nasıl kullanılır ?
23 – Ölçülü çalışma ayarları ( Ülke ölçü birimi ayarları )
24 – Boyut – Oran ve Orantı nedir ?
25 – Modellemede bize hız kazandıracak yöntemler
26 – Poligonal Modellemeye giriş
27 – Projemizi kaydetmek, Kurtarmak, başka bir bilgisayara taşımak
28 – Modifierlar ( değiştiriciler ) ile çalışmaya başlamak
29 – Modellemede kullanabileceğimiz farklı metodların avantaj ve dezavantajları
3d Max Kursu İstanbul
30 – Eğri yüzeyler ile ( Nurbs ) modelleme
31 – Eğimli yüzeyler ile koltuk modelleme uygulaması
32 – Çizgileri 3d objelere dönüştürmek
33 – Matematiksel dönüşümler ile modelleme
34 – Objeleri birbirine kaynaştırmak
35 – Objeden obje çıkarmak
36 – Objelerimize açılarla eğim vermek
37 – Çoğaltma – Klonlama teknikleri
38 – Ölçekli hizalama ve çoğaltma
39 – Modelleri gruplama
40 – Gizleme – Saklama – Odaklama yöntemleri ile sahnede rahat çalışmak
41 – Simetrik çalışma ile zamandan kazanmak
42 – Modellerimizi birktirerek bir kütüphane oluşturmak
43 – Kütüphanemizdeki hazır modelleri bir başka sahnede kullanmak
44 – Başka programlarda modellenmiş modelleri kullanabilme yöntemleri
45 – Fotoğraflardan faydalanarak modelleme yapmak
46 – Modellerimizi doku ve renkler ile kaplamak
47 – Sahnemizi ışıklandırarark farklı etkiler elde etmek
48 – Sahnemizin çıktısını almak ( Render )
49 – Elimizi nasıl hızlandırırız ?
50 – Sektörde iş bulabilmek için nasıl bir portfolyo hazırlamalıyız ?
51 – Programda daha da ileri gitmek için hangi kaynakları takip etmeliyiz ?
3D’s Max Kursu Modelleme ve Vray Render İçerik
1 – Material ( Malzeme ) nedir ?
2 – Malzeme tipleri
3 – Max ile hangi malzemeleri gerçekçi olarak kullanabiliriz ?
4 – Texture ( Doku ) nedir ?
5 – Kaplamak istediğimiz dokuları nereden temin edebiliriz ?
6 – Resimler ile çalışırken boyutun önemi
7 – Renklerin doğru kullanılması
8 – En gerçekçi çıktı ( Render ) için kaplamada uymamız gereken kurallar
9 – Material Editörü’ne giriş
10 – Material editörünün arayüzünü tanıyalım
11 – Material Slotları ( Sample windows )
12 – İlk kaplamamızı hazırlamak
13 – Doğru rengi elde etmek için dikkat etmemiz gerekenler
14 – Yüzeysel yansımalar
15 – Yüzeylerde geçirgenlik
16 – Model tipine göre yansımada ince ayarlar
17 – Model tipine göre geçirgenlikte ince ayarlar
18 – Material hazırlarken render süremizi azaltmak için dikkat etmemiz gerekenler
19 – Yüzeysel pürüzlülük
20 – Yüzeysel kabartı ve çıkıntılar
21 – Cam materialinin incelikleri
22 – Camlarda renk problemlerini aşmak
23 – Sıvıları kaplamak
24 – Kırılma index’ini doğru kullanmak
25 – Yansıma index’ini doğru kullanmak
26 – Beton tipleri
27 – Seramik Tipleri
28 – Ahşap tipleri
29 – Metal tipleri
30 – Ayna – Tam yansıtma
31 – Çim kaplama
32 – Toprak etkisi
33 – Resimleri kullanarak arkaplanlar oluşturma
34 – Resimleri kullanarak gökyüzü etkisi vermek
35 – Dantel – Kumaş gibi özel kaplama teknikleri
36 – Ağaç resimleri kullanarak Ağaç görüntüsü vermek
37 – Farklı materialleri harmanlamak
38 – Aynı modelin farklı yüzeylerine farklı kaplamalar atamak
39 – Hazırladığımız materiallerden kütüphane oluşturmak
40 – Kütüphanemizdeki materialleri farklı sahnelerde kullanmak
41 – Sahnemizi materialleri ile sorunsuz kaydetmek ve taşımak
42 – Vray Power Shader Editörü ile çalışmak
43 – Vray Materiali – Standart Material farkları
44 – Öğrenilen tüm material tiplerinin Vray Power Shader’da hazırlanması
3D’s Max Kursu
1 – Işık nedir ?
2 – 3d Sahnelerde neden ışık kullanıyoruz ?
3 – Işık ve Material ilişkisinin önemi üzerine.
4 – Işıkları kullanırken dikkate etmemiz gereken noktalar
5 – Işıkları render süresini uzatmadan kullanmanın incelikleri
6 – Fotoğrafçılıkta ışık
7 – Işık ve gölge ilişkisinin önemi
8 – Gerçekçi sonuçlar için hangi ışıklar olmazsa olmazdır ?
9 – Işıkta renk kullanımı
10 – Işık tipleri – Hangi ışık hangi sahnede kullanılmalıdır
11 – Standart Işıklara giriş
12 – Spot ( Yayılımlı ) ışıklar
13 – Direct ( Doğrusal ) ışıklar
14 – Noktasal ( Point ) ışıklar
15 – Işıklarda sönüm
16 – Işıklarda keskinlik – yumuşaklık
17 – Işıkların yüzeylere dokunmasındaki patlama problemlerinde yapmamız gerekenler
18 – İç mekan aydınlatmasına giriş
19 – Tavan aydınlatması
20 – Aplik aydınlatma
21 – Fotometrik ( ölçekli ) aydınlatma
22 – Watt nedir ? Enerji dönüşümleri
23 – Kelvin ( Işık sıcaklığı ) nedir ?
24 – Lux nedir ?
25 – Lumen gücü nedir ?
26 – IES standartları
27 – IES dosyalarını kullanarak net ölçeklerle aydınlatma
28 – Dış mekanda aydınlatma – Güneş ışığı
29 – Vray ışıklarına giriş
30 – Vray ışıklarında ölçü birimleri
31 – Vray ve Standart ışıkları birlikte kullanmak
32 – Işık – Kamera ilişkisi
33 – Exposure ( Pozlama hızı ) nedir ?
34 – ISO ( Film hızı ) nedir ?
35 – Işıkları yerleştirmek
35 – Sahnemizde nereye hangi ışık uygundur ?
36 – Işıkların şiddetlerini neye göre ayarlarız ?
37 – Işıkları çoğaltmak
38 – Işıkta huzme etkisini elde etmek
39 – Işık materialleri
40 – Işıkta gölge ayarlarının incelikleri
41 – Sahnemizi test ederek doğru ışık etkisini elde etmek
1 – Render almak ne demektir ?
2 – Neden Vray ?
5 – Vray ile render alınacak sahnede olması gerekenler
6 – Render boyutlarını nasıl ayarlarız ?
8 – En kaliteli dosya formatı olarak hangi formatı seçmeliyiz ?
9 – Çıktıda en – boy ( aspect ) ayarlamak
10 – Vray’de render alırken neden uzun sürer ?
11 – Renderımızı 4 kat hızlı nasıl alabiliriz ?
12 – Bilgisayarımız ile ilgili performans arttırıcı bilgiler
13 – Render Farm nedir ?
14 – İnternet üzerinden 100 kat hızlı render alan siteler
15 – Vray render ayarlarına giriş
16 – Pixel hesaplama ayarlamaları
17 – Renk hesaplama ayarlamaları
18 – Kaliteli – Kalitesiz render almak için yapılması gereken matematiksel hesaplar
19- Render motorlarını kullanmak
20 – Hangi motoru hangi sahne için kullanmalıyız ?
21 – Motorların ileri düzey ayarları
22 – Büyük boyutlu render için özel kombinasyon ayarları
23 – Pass hesaplamaları ile daha hızlı render almak
24 – Ultra kalitede renderlar almak
25 – Batch Render ( Üst üste birden çok render almak )
26 – Tek bir hamlede farklı açılardan render almak
27 – Render alırken kilitlenmelerin önüne geçmek
28 – Diğer render programlarının özelliklerine genel bakış
3d Max Kursu İstanbul
3D Studio Max Kursu Modelleme ve Vray Render İçerik
3D’s Max Kursu
5.Mimari Dış Cephe Görselleştirme Eğitimi
– Mimari yapıların modellenme aşamaları,
– Ölçek kullanımı
– Hizalama – Orantılama
– Dizilim araçları
– Hızlı modelleme yöntemleri
– Çatı ve balkon modelleme
– Render odaklı sahne tasarlama
– Peyzaj – Çim alan – Özel eklentiler ile Hazır Ağaç ve Bitki kullanımı ( Eklentiler DVD içerisindedir )
– Eğimli arazilerle çalışmak
– Gökyüzü – Arkaplan ekleme
– Vray ile Gün ışığı Etkisi
– Vray – Solidrock yardımcı yazılımı kurulumu – kullanılması
– Ultra Kalitede renderlar alabilmek için gerekli ayarlar
– 4 kat hızlı render almak
– Render alırken donmaların önüne geçebilmek
– Poligon düşürme teknikleri
– Kamera yerleştirme – Sahneyi fotoğraflama
– Değişik kameralar ile değişik etkiler almak
– Değişik açılardan batch render almak
– Projemizi Sunum Teknikleri – Etkili sunum nasıl olmalıdır
3d Max Kursu İstanbul
www.autodesk.com.tr