Mezun

6000+

Öğrenci

Her Gün

9.00 - 18.00

Bizi Arayın

 

3d Blender Modelleme ve Animasyon Uygulaması

MİSAFİR OLARAK KATILIN !

GÜÇLÜ İŞLETİM SİSTEMLERİ İLE KONFORLU VE FERAH 6 KİŞİLİK SINIFLARDA DERS İŞLİYORUZ.

3D MODELLEME VE RENDER İÇİN GÜÇLÜ DONANIMA İHTİYAÇ VARDIR

GİDECEĞİNİZ HANGİ KURUM OLURSA OLSUN TEKNOLOJİSİNİ SORGULAYIN!

 

videolar için tıklayın

BLENDER 3D ANİMASYON EĞİTİMİ İSTANBUL

3d blender

3D Blender Karakter Modelleme & Animasyon

3d içerik

Katı ve Organik Modelleme

Kemik Yapısı Oluşturma detaylı yüz mimikleri için karakter ve

araba animasyonları için Rig leme

gerçekçi texture ile (deri dokusu gibi fotoğraflardan oluşan)

modelleri kaplama renklendirme

ışıklandırma ürün modelleme gibi bir çok modelin işlenmesi ve

animasyon dediğimiz hareketlendirmeler ile dolu bir konu içeriği

anlaşılmayan durumlarda özel olarak tekrar anlatılır yada konu tekrarı en baştan yapılır ücretsiz olarak
“3D Blender Karakter Modelleme

Sıfırdan Başlayarak Çizgi film karakterleri modelleme kemik yapısı oluşturup riggleme ve animasyon hale getirme konusu işliyoruz.

3D MODELLEME VE RENDER İÇİN GÜÇLÜ DONANIMA İHTİYAÇ VARDIR

GİDECEĞİNİZ HANGİ KURUM OLURSA OLSUN TEKNOLOJİSİNİ SORGULAYIN!

Tarihler

3D Blender Uygulama Programı

 

 

1- 3d Beleder’i tanıyalım.
2- Neden 3d blender? Diğer programlardan güçlü ve zayıf yanları.
3- 3d Blender ile neler yapılabilir ?

 

GİRİŞ.

1- 3d Belender kullanıcı arayüzünü tanıyalım.
2- Basit primitiv objeler oluşturalım.
3- NURBS ile Poligonal objelerin farkını kavrayalım.
4- Basit NURBS eğriler oluşturalım.

 

MODELLEME

1- NURBS eğrilerini 3D objelere çevirelim.
2- NURBS objeleri poligonlara çevirelim.
3- 3d Blender’da objelerin komponentlerini bozalım.
4- Basit poligonal modelleme tekniklerini anlayalım.
5- 3d Blender’in evren aksislerini tanıyalım.

MODELLEME İLERİ SEVİYE.

1- Daha detaylı poligonal modelleme araçlarını tanıyalım.
2- Modellediğimiz obje için basit kaplamalar yazalım.
3- UV nedir ? Nasıl kullanılır ? Ne işimize yarar?
4- Organik model ile katı modelin farklarını anlayalım.
5- İlk organik modelimizi yapalım.
6- Karakter modelleyelim. Modellerken kullanacağımız araç ve yöntemlerde neleri baz almalıyız ?
7- Surat modellerken neleri baz almalıyız ?
8- Hazırladığımız modeli, diğer 3Boyutlu programlarda çalışabilecek şekilde dışarı aktarmayı öğrenelim.

RİGGİNG

1- Lokal ve genel eksenleri tanıyalım.
2- Constraintleri öğrenelim.
3- Child Parent ve Maya’nın Outliner sistemini öğrenelim. Basit bir nesne hiyerarşisi oluşturalım.
4- Node Editor’u öğrenelim.
5- Connection Editor’u öğrenelim.
6- Expression Editor’de basitçe kodlar yazalım.
7- Karaktere kemik çizelim, kemik çizilirken nelere dikkat edilir bunları öğrenelim.
8- Çizdiğimiz kemikleri NURBS eğriler ile kontrol etmeyi öğrenelim.
9- BlendShape ile surat rigi yapalım.
10- 3d Blenderin Muscle sistemini inceleyelim.
11- Yaptığımız rigi, diğer 3Boyutlu programlarda çalışabilecek şekilde dışarı aktaralım.

ANİMASYON

1- Animasyonun 12 prensibini inceleyelim.
2- Bir top sektirme animasyonu yapalım.
3- Bir parkur animasyonu yapalım.
4- İki ayaklı yürüme animasyonu yapalım.
5- Bir dört ayaklı yürüme animasyonu yapalım.

GÖRSEL EFEKT
1- 3d Blender’in Dynamic Solver’ını tanıyalım. Field’ları kullanalım.
2- 3d Blender’in Nucleus Solver’ını tanıyalım.
3- Nucleus Particles sistemini tanıyalım. Parçacık oluşturup, parçacıklara kendi yazdığımız özellikleri girelim.
4- Nucleus Cloth sistemi ile Maya’nın kumaş sistemini tanıyalım. Kumaş sistemi ile bir bayrak, perde ve araba kazası yapalım.
5- 3d Blender’in Fluid sistemini tanıyalım. Fluid sistemi ile duman, patlama ve akışkan sıvı yapalım.
6- 3d Blender’in Bifrost Liquid sistemini tanıyalım. Bifrost ile bir tsunami sahnesi oluşturalım.
7- İnternetten ücretsiz yayınlanan “Maya Hot Ocean Deformer” ı kendi Maya programımıza yükleyelim. Plug-in’ler hakkında bilgi sahibi olalım.

 

RENDERING

1- Mental Ray render sistemini tanıyalım.
2- mia_material_X shader ile kendi materyallerimizi yazalım.
3- Maya’nın kendi ışık sistemini Mental Ray için entegre edelim.
4- Turtle render sistemini tanıyalım.
5- Arnold render sistemini tanıyalım. (Versiyon farkı olduğu için, bazı öğrencilerimize alternatif olarak Arnold render sistemi gösterilmektedir.)
6- Render ayarları nasıldır, hangi özellik ne işe yarar öğrenelim.
7- Batch render alalım.
8- Pass renderları görelim.

SCRİPTİNG
1- MEL yazılım dilini öğrenelim.
2- MEL ile basitçe komutlar yazalım.
3- MEL ile UI oluşturalım.
ALTERNATİF
1-Python yazılım dilini öğrenelim
2- Python ile basitçe komutlar yazalım.
3- Python ile bir UI oluşturalım.

 

 

Başvuru Formu

Çalışma Saatleri

  • Pazartesi 9 - 18
  • Salı 9 - 18
  • Çarşamba 9 - 18
  • Perşembe 9 - 18
  • Cuma 9 - 18
  • Cumartesi 9 - 18
  • Pazar 9 - 18
Telif Koruma

Sohbeti Aç
1
Yardıma ihtiyacınız var mı?
Merhaba,
Size yardımcı olmak için buradayız!