Autodesk Maya
Karakter Modelleme
Rig ve Animasyon
Süre: 90 saat
Autodesk firmasının dünyaca ünlü 3 Boyutlu Modelleme ve Animasyon programı olan Maya’nın, kullanıcı arabirimini, güçlü modelleme araçlarını ve gelişmiş animasyon tekniklerini, en iyi şekilde öğretmeyi hedefleyen ders içeriği ve uygulamalı projeleriyle eğitim vermekteyiz. Bu sayede, Autodesk Maya Programı ile yeni tanışan ya da daha önce farklı 3D Modelleme programları kullanmış olan kişilerin projelerini ve hayallerini hayata geçirmelerini sağlamaktayız.
Türkiye’de bir benzeri olmayan ve Dünya standartlarındaki eğitim metodumuz, yaptıkları çalışmaları tüm Dünya’da tanınmış olan eğitmenlerimiz ile 90 saat süresince alacağınız eğitim programımız “Gör ve Uygula” prensibini sağlar. Böylece, Autodesk Maya Programının gelişmiş modelleme, animasyon ve render araçlarına hakim olurken aynı zamanda sektör genelindeki çalışma prensibi olan ‘prodüksiyon ekibi’ kavramına alışır ve ‘grup çalışmasını’ önceden tecrübe etmiş olursunuz.
Autodesk Maya Karakter Modelleme ve Animasyon
Autodesk Maya
Karakter Modelleme
Rig ve Animasyon
· Autodesk Maya Programının ara yüzüne tam hâkimiyet.
· Modelleme çeşitleri ve teknikleri (nurbs ile dış yüzey oluşturarak, polygon ile örerek yada ekleme yaparak, deformasyon ile modelleme, subdiv ile detaylandırma vb.)
· İleri Seviye Organik modelleme ( Kendi yüzünüz, insan vücudu, çizgi film karakteri, gerçekçi hayvan modelleri, fantastik karakterler, yaratık, bina, iç ve dış mekân vb.)
· Kaplama, renklendirme ve dokulandırma (texturing teknikleri)(cam, metal, ahşap, plastik yüzeyler oluşturma, insan teni yapmak, kirli-paslı yüzeyler, photoshop ile desen oluşturma vb.)
· 2 ve 4 ayaklı karakter iskelet sistemi oluşturma ve daha önceden modellenmiş olan karakterlere uygulanması ( modellenmiş karakterlerin anatomisine uygun iskelet sistemi yapma ve yerleştirme, ik handle aracı ile eklem yapılması ve hareket anatomisinin ayarlanması, eklem yerlerinin deri ile doğru etkileşmesini sağlamak için ağırlık boyama sistemi ile düzeltilmesi vb.)
Walk Cycle, top ziplatmak vb. temel animasyon bilgilerinin verilmesi.
· Işıklandırma ve Gölgelendirme Teknikleri (ışığın cam yüzeyde kırılması-refraction-, yansımalar-reflection-, yüzeylerdeki parlamalar-specular-, gerçekçi güneş ve gökyüzü yaratmak, tam ve yarı gölgeli alanlar, objelerin ışık geçirgenliği-raytrace-, sis yapımı ve renklendirmesi, ışık huzmeleri yapımı -volumetric ışıklar- vb.)
Autodesk Maya Karakter Modelleme ve Animasyon
· Bitmiş animasyon ve modellerin, Maya Software render motoru ile gerçekçi ya da çizgi film tarzında renderlarını almak.
Autodesk Maya Karakter Modelleme ve Animasyon
Autodesk Maya
Karakter Modelleme
Rig ve Animasyon