Zbrush Detaylı Tasarım ve Modelleme
Süre: 50 Saat
3D modelleme konusunda lider programlardan biri olan Zbrush, 3D’s Max ve Maya gibi 3D programlarla entegre çalışabilen fırça tabanlı bir tasarım ve modelleme programıdır. Organik karakter modelleme ayrıca takı tasarımı konusunda popüler olarak kullanılan Zbrush programını uygulamalı olarak sıfırdan öğrenebilirsiniz.
Zbrush 3 Boyutlu Modelleme Kursu 1 Eylül 2018 de Haftasonu Başlıyoruz
İÇERİK
1.Zbrush intro
- Zbrush hakkında genel bilgi,zbrush kaynakları
- Ara yüz
- 2.5D,3D mantığı
- Tabletin önemi
- Tool menüsü
- Sculpting yöntemleri
- Maskeleme
- Subtool
- Layerlar
- Move,rotate,scale
- Brushlar ,Alphalar
- Ödev
2. Karakter modellemeye giriş basemesh modellenmesi
- ZSpheres ,Zpheres ile mesh oluşturma
- Attractor Zpheres ve Unified skin
- Zspheres ile basemesh modellenmesi
- 3d max ile basemesh hazırlama
3.ReTopoloji
- Zbrush’dan import,export yapma
- Zbrush’da retopoloji araçları
- Edgeloopun önemi
- Doğru vücut topolojisi
- Yüz retopolojisi
- Ödev
Zbrush Detaylı Tasarım ve Modelleme Eğitimi
4.Sculpting’e giriş: Kafa
- Zbrush ile kafa modelinin detaylandırılması(kırışıklık,cilt dokusu vs.)
- Ödev
5.Sculting’e giriş: Vücut Parçaları
- Gövde,kol,el,bacak detaylandırma
- Ödev
6.Uvw ve kaplama
- Zbrushın kaplama araçları
- Projection master
- Zapplink:Zbrush ve Photoshop entegrasyonu
- Polypaint kaplama
- UVW ,Auvtiles,Puvtiles,Guvtiles
- Ödev
7.Final proje :full characterin modellenmesi
8.Final Proje: full characterin modellenmesi
- Ödev
Zbrush,3dsmax(veya seçime bağlı diğer 3d programlar) ,Photoshop,Uvlayout programları kullanılacak
Zbrush Detaylı Tasarım ve Modelleme Eğitimi
4.5